خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دولت تدبیر و امید به اندازه 40 سال گذشته خدمت ارائه داده است/ کادر درمان خسته اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۹۳۰

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده در دولت تدبیر و امید، اظهارداشت: این دولت به اندازه ۴۰ سال در حوزه بهداشت و درمان خدمت ارائه داده و این مهم چه در تعداد تخت‌ها تا تکمیل بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی مشهود است.

به‌ گزارش ایلنا از یاسوج، "حسین کلانتری" در این آئین با تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، از جذب ۲ میلیارد تومان اعتبار برای هدیه به پرستاران خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون در حوزه بهداشت و درمان ۱۹۵ میلیارد تومان اعتبار در اختیار استان قرار گرفته است.

کلانتری با اشاره به نگاه خاص رهبری به مجموعه کادر درمان، گفت: رئیس جمهور و مجموعه وزارت بهداشت در این راستا نگاه خاصی به استان کهگیلویه و بویراحمد داشته اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی از پروژه های در دست اجرای حوزه بهداشت و درمان این استان، ادامه داد:‌ تلاش خود را به کار می گیریم تا بیمارستان بهمئی تا آخر سال به بهره‌برداری برسد.

به گفته کلانتری، عملیات اجرایی بیمارستان دنا (پاتاوه) و چرام در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به تلاش‌های جامعه‌پزشکی در مهار کرونا در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: کادر درمان خسته هستند و طرح محله محور شهید سلیمانی فرصت خوبی است و نقش مهمی در کنترل و پیشگیری از کرونا ویروس دارد.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اکنون روی یک مرز وضعیت کرونایی قرار داریم، گفت: مردم در ۲ مرحله نوروز و روز طبیعت ما را یاری کردند و امیدواریم در شب یلدا نیز کمک کنند تا نه تنها وضعیت نارنجی را حفظ کنیم بلکه به سمت وضعیت زرد پیش برویم تا سایر مشاغل نیز بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

گفتنی است در این آئین از ۱۵ نفر از پرستاران استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از هزار و 900 نفر از جامعه پرستاری با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز