خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری استان زنجان خبرداد:

راه ارتباطی 31 روستای استان زنجان مسدود است/ ضرورت استفاده از زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۸۹۱

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان، گفت: در حال حاضر راه ارتباطی 31 روستای استان زنجان مسدود بوده و راهداران مشغول بازگشایی راه‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جواد یوسفی امروز با اعلام این خبر، گفت: به دلیل بارش برف در محورهای مواصلاتی استان زنجان راه‌ بیش از 100 روستای استان زنجان مسدود شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان، با بیان اینکه با تلاش راهداران استان راه 75 روستای استان بازگشایی شده است، افزود: در حال حاضر راه 31 روستا در استان مسدود است.

یوسفی، یادآور شد: راه هشت روستا در شهرستان زنجان و هشت روستا در شهرستان ماهنشان مسدود بوده و مابقی نیز در سایر شهرستان‌ها مسدود گزارش شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان، افزود: : بارش برف در آزاد راه‌های استان از دیروز آغاز و با کمک راهداران و نمک پاشی چندباره از یخ‌زدگی و مسدود شدن آنها جلوگیری شد.

یوسفی، ادامه داد: با توجه به بارش برف در حال حاضر برخی محورها از جمله زنجان – بیجار، زنجان – دندی و زنجان – طارم دارای مه است.

وی در پایان، برضرورت استفاده از زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی استان زنجان تاکید کرد و گفت: راهداران در محورهای مواصلاتی در راه راهداری و کمک به مسافران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز