خبرگزاری کار ایران

نماینده سپیدان و بیضا :

با تولید محصولات با کیفیت گوی سبقت را از کالاهای خارجی بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۷۷۵

عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده سپیدان و بیضا در مجلس گفت:تولیدکنندگان ایرانی باید محصول قابل رقابت و با کیفیت بالا تولید کنند و با کیفیت خود بتوانند گوی سبقت را از کالاهای خارجی بگیرند.

به گزارش ایلنا محسن علیزاده طی دیدار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم بانک ها حمایت از تولیدکنندگان است، اظهار داشت: رونق تولید و اشتغال، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی در سال های اخیر همواره مورد توجه و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده، لذا حمایت از تولید و رزمندگان جنگ اقتصادی یکی از رسالت های مهم و خطیر بانک ها می باشد.

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از تولیدکنندگان علاوه بر تثبیت اشتغال، مسیر جهش تولید را هموار تر می کند.

او افزود: تولید کننده خرد و کلان و بنگاههای کوچک اقتصادی و زود بازده در این برهه حساس کشور، نقش ارزشمندی در خنثی‌سازی توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان و تامین نیازهای اساسی کشور بر عهده دارند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این دیدار گفت: این بانک با توجه به ماموریت توسعه ای که برعهده دارد و با هدف رونق بخشیدن به صنایع اهتمام خودرا درمسیر حمایت از تولید قرار داد.

حسین مهری افزود: تامین نقدینگی مورد نیاز، بزرگترین مشکل تولیدکنندگان در شرایط تحریم های ظالمانه اقتصادی است و بانک صنعت و معدن مصمم تر از گذشته، نقطه اتکای تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز