خبرگزاری کار ایران

انصاری خبر داد:

واریز سود سال مالی منتهی به ۹۸ در کمترین زمان ممکن به حساب سهامداران

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۶۹۷

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس گفت: با توجه به وضعیت معیشتی خاص این روزهای کرونایی، سود سال مالی منتهی به ۹۸ در کمترین زمان ممکن به حساب سهامداران واریز می‌شود.

به گزارش ایلنا افشین انصاری اظهار داشت: واریز سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۸ به حساب مشمولانی که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سبد سهام خود انتخاب کرده اند بعد از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان فارس افزود: سود خالص شرکت ابتدا باید در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مطرح و مبلغ تقسیمی آن باید توسط سهامداران تصویب و مطابق ماده ۲۴۰ قانون تجارات و جدول تقسیم سود مصوب هیات مدیره شرکت با رعایت دستورالعمل افشای اطلاعات ناشران سازمان بورس به حساب سهامداران واریز می شود.

انصاری در خصوص تعداد سهامدارانی که روش غیر مستقیم  سهامداری را در استان فارس انتخاب و تا تاریخ ۲۶ اذر ۹۹ در سامانه سجام ثبت نام کرده اند ۷۷۲۴۹۳ نفر یعنی ۳۸/۲ درصد از مجموع ۲ میلیون و بیست هزار نفر اعلام کرد و مجددا از همه سهامداران عزیز استان که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند درخواست کرد تا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بخصوص بصورت الکترونیکی و امکانات گوشی تلفن همراه و عدم مراجعه به کافی‌نت‌ها ثبت نام درسامانه سجام و احراز هویت خود را انجام دهند.

وی همچنین به همه سهامداران قول مساعد داد باتوجه به وضعیت معیشتی خاص این روزهای کرونایی،سود سال مالی منتهی به ۹۸ در کمترین زمان ممکن به حساب سهامداران واریز شود به شرطی ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت سهامداران انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز