خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری شیراز خبر داد:

محدودیت تردد شیراز/تشدید محدودیت‌ها در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۶۱۰

معاون فرمانداری شهرستان شیراز گفت: از امروز و براساس تصمیم ستاد مدیریت بیماری کرونا، تردد در سطح این شهرستان، محدود خواهد شد.

به گزارش ایلنا ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز در بیست و نهمین روز از آغاز طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها به ریاست حقیقی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار و جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا و با حضور روسای کمیته های پنجگانه ستاد و نمایندگان سازمان صمت، اتاق اصناف، اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی و مراکز بهداشت شهدای انقلاب و والفجر شهرستان شیراز تشکیل جلسه داد.

حقیقی، جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز، ضمن قدردانی از مردم شیراز به واسطه رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی، استانی و شهرستانی کرونا و پایبندی به مسئولیت اجتماعی خود مبنی بر ماندن در خانه، این همراهی را منجر به اجرای هرچه بهتر طرح محدودیت های هوشمند دانست و ابراز امیدواری کرد که این همدلی طی روزهای پیش رو، تداوم داشته باشد.

تشدید محدودیت‌ها  در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر

جانشین رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان از تشدید محدودیت‌های تردد در روزهای شنبه و یکشنبه و همزمان با شب یلدا خبر داد و افزود: دلیل این سختگیری صرفاً کمک به حفظ سلامت و آرامش شهروندان است و از مردم درخواست می‌کنیم با ماندن در خانه و پرهیز از برگزاری دورهمی و تجمع های خانوادگی، بار دیگر ثابت کنند شیراز، شهر ادب و فرهنگ ایران، از این آزمون نیز سربلند بیرون خواهد آمد. 

حقیقی در ادامه با اشاره به مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونای شهرستان شیراز، خاطرنشان کرد: پایان ساعت کار اصناف در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۸ اعلام شده و تنها مشاغل گروه ۱ امکان فعالیت پس از این ساعت را خواهند داشت.

وی همچنین زمان آغاز منع تردد درون شهری را طی این ۲ روز، ساعت ۲۰ اعلام کرد و یادآور شد که هرگونه تردد پس از ساعت تعیین شده، مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان شیراز، در ادامه از شهروندان خواست تا از تجمع در دفاتر پیشخوان دولت و تهدید سلامت خود و دیگران در شرایط حساس کنونی خودداری کرده و شخصاً مراحل ثبت نام سجام و احراز هویت را از طریق سایت www.sejam.ir انجام داده یا با مراجعه به شعب پست بانک و کافی نت ها در سراسر شهرستان از این خدمات بهره مند شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز