خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرد :

کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۵۵۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: آمار مرگ ناشی از کرونا که در ابتدای آذرماه به روزی ۲۴ نفر رسیده بود با کاهشی چشمگیر در ۲۴ ساعت گذشته به یک نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمودرضا مرادی در ستاد کرونای استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اکنون ۲۸۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تنها یک نفر به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده است، گفت: بر  اساس آمار بستری های استان ۸۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که ۲۵ نفر از آنان حال عمومی مساعدی ندارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و احتمال برگزاری شب‌نشینی‌های خانوادگی احتمال شدت گرفتن بیماری در نیمه دوم دی ماه وجود دارد.

وی گفت: امیدواریم در ماه های آینده با آمدن واکسن کرونا، از تعداد مبتلایان کووید ۱۹ کاسته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ۲۰ هزار ماسک غیراستاندار در هرسین توقیف شده است که به درد کادر درمان نمی خورد اما می توانیم در جامعه توزیع کنیم.

مرادی افزود: مدارس در برخی از روستاهای استان باز است از این رو تقاضا داریم به منظور کنترل این بیماری کماکان این مدارس بسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز