خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

روشن شدن موتور تراکتور در روزهای اوج‌گیری کاپیتان اخباری

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۵۴۶

تراکتور پس از برکناری علی منصوریان و با حضور مسعود شجاعی در راس کادرفنی متحول شده و این را می‌توان علاوه بر نتیجه‌گیری تیم در دو هفته گذشته در نوع بازی و ارائه تاکتیک‌های متنوع مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تراکتور شجاعی علاوه بر این موارد فوتبال روی زمینی را ارائه می‌دهد که پرشورها به دنبال آن بودند؛ فوتبالی که در چند سال گذشته از ارائه آن ناامید شده بودیم.

در تراکتور شجاعی نکته مثبت دیگری که دیده می‌شود بازگشت برخی بازیکنان به روزهای اوج خود است که در بازی امروز برابر پیکان به طرز فوق‌العاده‌ای عملکرد خود را به رخ کشیدند.

از جمله آنها محمدرضا اخباری و مهدی تیکدری است که با عملکرد خوب خود، پرشورها و رسانه‌ها را به تحسین وا داشتند.

محمدرضا اخباری که این روزها به کاپیتان سوم تراکتور تبدیل شده است با آغاز لیگ بیستم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است که نقطه اوج آن امروز مقابل پیکان بود.

سنگربان تراکتور با اینکه روی گل خورده تیمش واکنش مناسبی نداشت اما در جریان بازی بارها با عکس‌العمل‌های خود مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و در واپسین دقایق نیز با مهار تماشایی پنالتی پیکان بازگشت خوبش را تکمیل کرد تا نشان دهد دوباره قصد پرواز به مقصد تیم‌ملی را دارد.

اما یکی دیگر از ستاره‌های امروز تراکتور مقابل پیکان، مهدی تیکدری هافبک کرمانی و خوش‌استیل این تیم بود که توانست با به ثمر رساندن یک گل و همچنین فراهم کردن موقعیت‌های مناسب، نقش بسزایی در پیروزی تیمش داشته باشد.

تیکدری نشان داد از جمله پدیده‌هایی است که اگر در پست خود به کار گرفته شود می‌تواند برای حریف دردسرساز شود، یادمان نرود که تیکدری همان بازیکنی است که دو فصل پیش در مس کرمان عنوان آقای گل این تیم در رقابت‌های لیگ یک را از آن خود کرده بود.

به طور کلی تیم محبوب آذربایجان با سرمربیگری موقت شجاعی متحول شده است و اگر چنین روندی را ادامه دهد روزهای خوبی را می‌توان برای این تیم متصور بود اما به شرطی که به این مربی - بازیکن جوان فرصت داده و حمایت شود و از طرفی شجاعی نیز اگر می‌خواهد به مربی موفقی در فوتبال کشور تبدیل شود باید با طی کردن اصولی دوره‌های مربیگری، خود را به عنوان برندی موفق و محبوب در عرصه مربی‌گری معرفی کند.

انتهای پیام/
سجاد جمالزاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز