خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت حمل‌ونقل شهرداری:

14 طرح ترافیکی در قزوین اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۵۱۸

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: 14 طرح در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک به مناسبت هفته حمل‌ونقل توسط شهرداری قزوین اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شیما زرآبادی‌پور اظهار کرد: به مناسبت هفته حمل‌ونقل افتتاح و آغاز اجرای 14 طرح در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین با 129 میلیارد و 150 میلیون ریال اعتبار انجام می‌شود.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل شهرداری افزود: آغاز اجرای طرح استراتژی کاهش تصادفات در شهر قزوین با رویکرد TZD و با راهبرد «راه مشترک، مسئولیت مشترک» و طرح رفع 20 نقطه حادثه‌خیز شهر با شروع از میدان مادر که اکنون اجرای آن در قالب یک برنامه سه ماهه آغاز شده است، از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

زرآبادی پور ادامه داد: همچنین در حوزه سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قرار است طرح اصلاح هندسی در تقاطع‌های قائم-پیروزی، بلوار حکیم، ورودی شهرک شهید بهشتی و بلوار شهید باهنر-تقاطع مدیریت که در مدت 9 ماه با 15 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است، در این هفته افتتاح شود.

وی تصریح کرد: هوشمندسازی چراغ‌های راهنمایی سه تقاطع  معلم-شهید چگینی، شهید مطهری-شهید چگینی و خیام-شهرداری با مدت اجرای 9 ماهه و اعتبار 12 میلیارد ریالی، دیگر پروژه این حوزه است.

26 آذر تا 2 دی ماه هفته حمل و نقل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز