خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان:

مددجویان قزوینی ۴۰۷ میلیون تومان تسهیلات مسکن دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۵۰۷

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: صندوق امداد ولایت به منظور تأمین ودیعه مسکن ۴۰۷ میلیون تومان وام قرض الحسنه به مددجویان بهزیستی استان قزوین پرداخت کرده است.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا وارثی اظهار کرد: این تسهیلات در قالب تفاهمنامه بنیاد علوی، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و سازمان بهزیستی با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات پیش آمده به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: بهزیستی استان قزوین ۵۱ خانوار را به این صندوق معرفی کرده است که تا به امروز ۲۷ خانوار موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند.

وارثی با بیان اینکه سقف تسهیلات ودیعه مسکن در استان قزوین حداکثر ۲۵ میلیون تومان است، گفت: مدت زمان بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن ۳۶ ماهه بوده که شرایط ضمانت این وام‌ها برای مددجویان تسهیل شده است.

ی اضافه کرد:یکی از عمده مشکلات مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی، داشتن مسکن مناسب است و رفع این مشکل، یکی از ارکان توانمندسازی جامعه هدف این دستگاه محسوب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: بهزیستی نسبت به شناسایی خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر اقدام کرده است و ضرورت دارد دستگاه‌های همکار مساعدت‌های لازم را در خصوص انجام تعهدات مرتبط براساس تفاهمنامه و قوانین مربوط به تأمین مسکن معلولان انجام دهند.

مدیر کل بهزیستی استان اضافه کرد: بهزیستی در کنار تأمین سایر نیازمندی‌های خانواده‌های تحت پوشش با اجرای اقدامات مناسب و با استفاده از منابع دولتی و همچنین استفاده از ظرفیت خیران و سایر نهادها و ارگان‌های مختلف برای تأمین مسکن مناسب خانواده‌های تحت پوشش اقدام می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز