خبرگزاری کار ایران

با رای هیات داوران؛

پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی برترین‌های خود را شناخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۴۹۸

پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی برترین های خود را شناخت.

به گزارش ایلنا، بر اساس رأی هیات داوران متشکل از «مجید حمزانلویی»، «محمد شاکری» و «عباس کریمی»، در بخش طراحی پوستر و بروشور، لوح تقدیر و جایزه نقدی به «محمد رضا علی پور» برای نمایش «نوه بچه شوفر»  اهدا شد و در بخش موسیقی نیز «کیهان حجت» برای نمایش« دستور از بالا» لوح تقدیر و جایزه نقدی را از آن خود کرد.

 بر این اساس، «محمد یحیی آبادی» در بخش طراحی صحنه با نمایش «دستور از بالا» توانست دیپلم افتخار و جایزه نقدی این دوره را به دست آورد.

همچنین هیات داوران در بخش طراحی لباس، هیچ اثری را حائز دریافت جایزه ندانست و برگزیده ای اعلام نکرد.

در بخش بازیگری زن، «حمیده حقانی» برای نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» و «نسرین اسلامی » و «طاهره رمضانی» برای نمایش «باران اگر بخواهد» به طور مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

رتبه دوم بازیگری زن نیز به «حنانه سلیمانی» برای بازی در نمایش «باران اگر بخواهد» رسید و «مهسا کاظمی مطلق» توانست رتبه نخست این بخش را با بازی در نمایش «میراث» از نگاه داوران به دست آورد.

بر اساس رأی هیات داوران در بخش بازیگری مرد، «صالح مقدم» توانست رتبه سوم این بخش را با بازی در نمایش «دستور از بالا» به دست آورد و «محمد یحیی آبادی» و «اسحاق فرنود» نیز به ترتیب رتبه اول و دوم را برای بازی در نمایش های «دستور از بالا» و «باران اگر بخواهد» از آن خود کردند.

در بخش کارگردانی «محمود آزاد» در نمایش «میراث» موفق به کسب رتبه سوم و دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی از سوی هیات داوران شد و «محمد یحیی آبادی» نیز برای نمایش «دستور از بالا» با کسب رتبه دوم، دیپلم افتخار و جایزه نقدی این دوره از جشنواره را از آن خود کرد.

این گزارش حاکی است، رتبه نخست این بخش به «احسان کمالی» کارگردان نمایش «باران اگر بخواهد» رسید.

 در بخش نویسندگی نیز در راستای حمایت از نویسندگان بومی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به «حنانه  مقامی مقیم» برای نمایش «دستور از بالا» تعلق گرفت.

براساس رأی هیاتداوران دو اثر نمایشی « باران اگر بخواهد» و «دستور از بالا» از خراسان شمالی به دبیرخانه سی ‌و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی که از 26 تا 28 آذرماه، با رقابت شش اثر نمایشی در شهرهای اسفراین و بجنورد و به دبیری «امین فرحی» برگزار شد، شب گذشته با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز