خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام خبر داد:

اعمال محدودیت‌های تردد شب یلدا در شهرهای قرمز و نارنجی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۴۸۸

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از اعمال محدودیت‌های پیشگیرانه تردد شب یلدا از امروز در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی استان به مدت ۲ روز خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابوالفضل کهزادی با اعلام این خبر گفت: برای پیشگیری از رفت و آمد‌ها در اعمال محدودیت های تردد شب یلدا از امروز تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۰ شب الی ۴ بامداد ممنوع است.

وی با بیان اینکه دورهمی‌های شب یلدا بزرگترین تهدید برای افزایش مجدد شیوع کرونا محسوب می‌شود، افزود: به همین مظنور و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، منع تردد از ساعت ۲۰ شب روز‌های شنبه و یکشنبه با جدیت و حساسیت بیشتری در دستور کار قرار می گیرد.

رئیس پلیس راهور استان ایلام با اشاره به اینکه مردم همچنان رکن اساسی این طرح مهم و پیشگیرانه هستند. گفت: بنابراین موفقیت و ثمربخش بودن نتایج این طرح منوط به مشارکت و همراهی مردم است.

سرهنگ کهزادی با تاکید بر اینکه پلیس هیچ گونه مماشاتی با متخلفان و ناقضان پروتکل‌های بهداشتی نمی‌کند. تاکید کرد: درصورت تردد بی مورد و غیر مجاز خودرو‌های شخصی در معابر شهری در ساعات ممنوعیت جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در انتظار متخلفان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز