خبرگزاری کار ایران

اصلاح مصرف چهار هزار و ۴۴۰ روشنایی معابر در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۴۵۳

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اصلاح و مدیریت مصرف برق در چهار هزار و ۴۴۰ روشنایی معابر بلوارهای اصلی شهرهای ۲۰ گانه این استان خبرداد.

داود راهزادی به ایلنا از یاسوج گفت: با اصلاح و مدیریت مصرف روشنایی معابر بلوارهای شهرهای این استان شاهد یک و ۲ دهم مگاوات صرفه جویی برق بودیم.

او افزود: برای جلوگیری از قطعی خطوط گاز خانگی مجبور هستیم با اجرای مانورهای مختلف در حوزه برق صرفه جویی نموده تا نیروگاه های تولیدی برق که با گاز فعالیت می کنند با مشکلی مواجه نشوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد  از تمام مشترکین خانگی خواست در مصرف گاز و برق در فصل سرما مدیریت های کاهش مصرف کنند.

راهزادی از مشارکت  ۵۷ دستگاه نقلیه سبک و سنگین و ۱۵۰ نیروی انسانی به مدت ۲ روز برای صرفه جویی یک و ۲ دهم مگاواتی روشنایی معابر در بلوارهای شهرهای ۲۰ گانه استان خبرداد.

او گفت: در این روزها شاهد افزایش چشمگیر مصرف گاز مشترکان خانگی بوده که این روند سبب ایجاد مشکلاتی در نیروگاه های تولید برق شده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، ۲۷۰ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود داشته که مصرف برق این مشترکین در پیک برق امسال از مرز ۵۴۰ مگاوات گذشته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز