خبرگزاری کار ایران

عاقل منش خبر داد:

همکاری شورا و شهرداری رشت در «آموزش‌های حقوق شهروندی» و «اجرای شهردار مدرسه» با آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۳۶۶

عضو شورای شهر رشت گفت: شورا و شهرداری رشت می‌تواند در «آموزش‌های حقوق شهروندی» و «اجرای شهردار مدرسه» با آموزش و پرورش همکاری کند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدحسن عاقل‌منش در دفتر کار مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با وی دیدار، گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

محمدحسن عاقل‌منش به مواردی در زمینه همکاریهای مشترک همچون آموزش حقوق شهروندی به دانش‌آموزان به وسیله‌ی کارشناسان شورا و شهرداری و اجرایی کردن شهردار مدرسه تاکید کرد.

وی دانش‌آموزان را سرشار از انرژی مثبت و توانایی برای انتقال مفاهیم مورد نیاز جامعه دانست و گفت: باید برای بالندگی و توانمندی فکری دانش‌آموزان همگان دست به دست هم بدهیم.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت اجرای شهردار مدرسه در مدارس شهر را تمرین مسوولیت‌پذیری دانش‌آموزان و آماده کردن آنها برای شرکت در اجتماعات و مجموعه‌های شهری توصیف کرد و گفت: شورای اسلامی شهر رشت از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

در ادامه محمدحسن عاقل‌منش بر همکاری اداره‌ کل آموزش و پرورش استان گیلان با شهرداری رشت در زمینه‌ی بررسی امکان تعیین تکلیف املاک مردم که در طرح تفصیلی در کاربری عمومی(آموزشی) قرار دارد، تاکید کرد و گفت: در چارچوب این همکاری پیشنهاد می‌شود املاک آموزشی که در آن قصد نوسازی و یا تجدید بنا هست، با بررسیهای کارشناسی، شرایط احداث کاربریهای ارزش‌افزا و یا سازگار با کاربری آموزشی در آنها فراهم گردد.

عاقل‌منش در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به تلاش و سختکوشی معلمان به ویژه در دوران کرونایی که علاوه بر رنج تدریس، مشکلات مرتبط با شبکه‌های مجازی و ارتباطات آنلاین را متحمل می‌شوند و در این بین زحمت آنها مضاعف می‌گردد را ستود و گفت: این قشر زحمتکش بیش از هر دوران دیگر نیاز به توجه مسوولان و مدیران مرتبط دارد، چون آموزش نسلی را بر عهده گرفته که فردای این مملکت را خواهند ساخت.

مدیر کل آموزش پرورش استان گیلان هم با قدردانی از شورا و شهرداری رشت برای پرداخت به‌موقع سهم آموزش و پرورش از عوارض شهرداری، تاکید کرد: شهرداری رشت در این زمینه جزو اولین شهرداری‌های استان گیلان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز