خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه خبر داد:

ممنوعیت برگزاری مراسم شب یلدا در تالارها و کافی شاپ‌ها/ برخورد با افراد متخلف

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۳۵۲

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از ممنوعیت برگزاری مراسم شب یلدا در تالار و باغ ها، کافی شاپ ها و دیگر واحدهای صنفی طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: پلیس با افراد متخلف برابر قانون برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای اخیر بارها از عموم مردم خواسته اند از حضور در جمع های خانوادگی خودداری و مراسم شب یلدا را به صورت مجازی و آنلاین برگزار کنند تا خدای نکرده دوباره شاهد اوج گیری این بیماری نباشیم. 

وی تصریح کرد: در این میان متاسفانه برخی از صاحبان تالار و کافی شاپ ها در شبکه های اجتماعی اقدام به دعوت از مردم برای حضور و دورهمی در واحد صنفی خود جهت برگزاری مراسم شب یلدا داشته اند که این کار خلاف دستورالعمل های صادره از سوی ستاد مقابله با کروناست. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: برگزاری هرگونه اجتماع، مهمانی و دورهمی در مکان های عمومی و واحدهای صنفی ممنوع بوده و پلیس نظارت بر اماکن عمومی به همراه بازرسی اصناف با متخلفان برخورد می کنند. 

سرهنگ آمویی ادامه داد: پلمب واحدهای صنفی و تشکیل پرونده و ارجاع به مراجع قضائی در انتظار صاحبان این واحدهاست، بنابراین به آنها توصیه می شود از برگزاری هرگونه مراسم تحت عنوان جشن شب یلدا و نظیر آن خودداری کنند. 

وی با اشاره به کاهش شیوع کرونا در کشور و استان کرمانشاه از اول آذر و با محدودیت های اعمال شده، گفت: همراهی مردم نقش بسیار موثری در این کاهش داشت و خوب است که در شب یلدا نیز شهروندان فهیم و فرهیخته با تداوم این همکاری، مسئولان را در قطع زنجیره بیماری یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز