خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر استان:

امدادگران قزوینی در آبرسانی به سیستان و بلوچستان همکاری می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۳۴۴

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: با توجه به اجرای طرح نذر آب 3، خیران و امدادگران استان قزوین در استان سیستان و بلوچستان حاضر شدند و در این طرح آبرسانی همکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داود ارجینی در مراسم تجلیل از امدادگران استان اظهار کرد: با توجه به تغییرات اقلیمی که در جنوب کشور رقم خورد، طرح آبرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان آغاز شد که به عنوان یک طرح ملی هرساله برگزار می‌شود.

معاون هلال احمر استان اضافه کرد: حضور اعضای داوطلب استان در پایان شهریورماه، در طرح نذر آب 3 از ویژه‌ترین و والاترین اقدامات تاثیرگذار و با ارزش این اعضا بود که قابل تحسین است.

ارجینی افزود: در راستای اجرای طرح نذر آب 3، نمایندگان خیران استان قزوین که در استان سیستان و بلوچستان حاضر شدند طرح آبرسانی را قبول کردند و در حال حاضر در سه روستای این استان این پروژه در حال انجام بوده و برخی تجهیزات آبرسانی در حال تهیه است تا در دی ماه سال جاری این طرح نهایی شود.

او با بیان اینکه پروژه طرح نذر آب ادامه خواهد داشت، بیان کرد: هلال احمر وظیفه دارد به عنوان یک مجموعه که واسط بین خیران و مناطق محروم و نیازمند است، قدردان زحمات و خدمات داوطلبان باشد و از اعضای داوطلبی که با حضور در طرح نذر آب 3 بزرگترین ایثار را کردند قدردانی کند.

این مسئول با بیان اینکه این طرح در سال‌های آینده بهتر و پایدارتر برگزار می‌شود، عنوان کرد: پیشنهادهایی به سازمان داوطلبان از طرف هلال احمر استان ارائه شده تا این طرح به صورت مستمر در استان‌های محروم برگزار شود تا شاهد تغییراتی اساسی در ارائه خدمت به هموطنان در استان‌های محروم باشیم.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح از امدادگران برتر استان قزوین در طرح نذر آب 3 تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز