خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تبریک نماینده سپیدان و بیضا به مناسبت روز پرستار

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۳۱۱

محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضا در پیامی فرارسیدن زادروز حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران خدوم و گرانقدر تبریک گفت.

به گزارش ایلنا متن پیام محسن علیزاده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

... وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا ...

و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویی همه مردم را زنده کرده است (سوره مبارک مائده ( آیه32)

نامگذاری سال روز ولادت با سعادت اسوه صبر و پایداری ، پیام آور حماسه خونین کربلا حضرت زینب (س)، به نام "روز پرستار" در تقویم رسمی ایران اسلامی ، بیانگر اهمیت و جایگاه ارزشمند این حرفه مقدس است. پرستاری ، به عنوان حرفه ای انسان دوستانه ، همواره با عطوفت و صبوری عجین بوده و براین اساس ، تلاش پرستاران در مراقبت از بیماران و کمک به تسکین آلام و بهبودی مجدد آنان که یقینا رضایت پروردگار قادر و متعال را به دنبال دارد از ارزشی بس والا برخوردار است.

بدون شک حرفه مقدس پرستاری تنها مراقبت از علایم حیاتی بیمار و یا نگهبانی از مرز حیات بیمار نیست بلکه؛ دمیدن روح زندگی است در تن رنجور بیمار، وزش نسیم محبت و جاری کردن زلال امیدواری در جسم خسته بیمار است.

اینجانب خجسته میلاد با سعادت پرستار عاطفه ها، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به همه پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان خاصه پرستاران ارزشمند حوزه انتخابیه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز