خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان اعلام کرد:

تداوم هوای سرد در قزوین تا دوشنبه

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۲۹۵

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: هوای سرد در قزوین تا روز دوشنبه ادامه دارد اما سامانه بارشی امروز استان را ترک می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی آخوندی اظهار کرد: سامانه بارشی ظهر امروز استان قزوین را ترک می‌کند و به لحاظ دمایی نیز تا روز دوشنبه همچنان شاهد استقرار و فعالیت هوای سرد در سطح منطقه خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان اضافه کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، بیشترین میزان بارش باران از روز گذشته تا امروز در مناطق آوج با ۹.۴ و سیردان در بخش طارم سفلی با ۸.۵ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

آخوندی بیان کرد: سامانه بارشی که از روز گذشته وارد سطح منطقه شده و تمامی مناطق را نیز تحت تاثیر بارش برف و باران قرار داده است، ظهر امروز استان را ترک می‌کند.

وی ادامه داد: برای مناطق کوهستانی و سردسیر نیز که بارش‌ها به صورت برف بود، در آوج شاهد بارش ۲۲ سانتی متری این نعمت الهی بودیم و گردنه‌های استان نیز طی این مدت با پدیده کولاک برف روبه رو بودند.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: هرچند از امشب تا روز دوشنبه در پاره‌ای از مناطق استان شاهد پدیده مه خواهیم بود اما ورود سامانه بارشی جدید از اواخر هفته به سطح منطقه دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان تاکید کرد: در شبانه‌روز گذشته آوج با منفی چهار و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی و آبیک با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۲ تا پنج درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز