خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش برف و باران در 7 استان کشور/ پیش‌بینی وزش باد و بارش باران در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۲۶۸

کارشناس سازمان هواشناسی به وضعیت جوی در روزهای آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: در۲۴ ساعت آینده در استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، مرکزی، قم، اصفهان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش برف و باران رخ می‌دهد.

او ضمن اشاره به اینکه برای استان‌های قزوین، تهران، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، بوشهر، فارس و خراسان شمالی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: نیمه شمالی کرمان و یزد هم رگبار باران را دارند.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا برای بخش‌هایی از گیلان، جنوب کرمان و هرمزگان بارش باران پیش‌بینی می‌شود. اظهار کرد: در استان خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی بارش‌ها تضعیف می‌شود و به صورت پراکنده رخ می‌دهد.

 رفیعی افزود: از روز دوشنبه تا ظهر چهارشنبه برای بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود که این شرایط سبب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی می‌ شود.

او متذکر شد: از بعد از ظهر چهارشنبه یک سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود که به تدریج نوار غربی کشور و همچنین دامنه‌های البرز و غرب سواحل دریای خزر را در برمی‌گیرد و پنجشنبه به جز استان‌های سیستان‌وبلوچستان، کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی بقیه نقاط کشور با بارش باران و برف مواجه هستند.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده پایتخت توضیح داد: آسمان تهران امروز ابری است و  گاهی برای آن بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، همچنین حداکثر دمای پایتخت امروز ۸ درجه بالای صفر است و حداقل دمای مهرآباد به ۴ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز