خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات اردبیل خبر داد:

راه اندازی 15 سایت ارتباطی روستایی با 300 میلیارد ریال اعتبار

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۲۶۵

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از ایجاد و راه اندازی 15 سایت ارتباطی مجهز به تکنولوژی نسل سوم و چهارم با 300 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهروز رزمی از ایجاد و راه اندازی 15 سایت ارتباطی مجهز به تکنولوژی نسل سوم و چهارم با 300 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

وی گفت: جلسه کنترل پروژه سایت های ارتباطی روستایی با حضور میلاد شاهماری نماینده شرکت «های وب» در اردبیل برگزار و آخرین وضعیت 15 سایت ارتباطی در مناطق مختلف استان بررسی شد.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل افزود: سایت های ارتباطی روستاهای دولت آباد مهرورز و گورچین لو شهرستان پارس آباد، روستای هشنه شهرستان نمین، روستای مجید آباد شهرستان نیر، روستای تک قویی و قره پیران شهرستان اصلاندوز و روستای خان بلاغی شهرستان گرمی راه اندازی شده و آماده بهره برداری است و هشت سایت ارتباطی روستایی در شهرستان های اردبیل، خلخال، کوثر و گرمی در مرحله نصب تجهیزات است.

رزمی با بیان اینکه 300 میلیارد ریال از محل اعتبارات USO برای راه اندازی سایت های مذکور هزینه شده، گفت: همه سایت های مذکور مجهز به تکنولوژی نسل سوم و چهارم ارتباطی هستند و علاوه بر محل ایجاد سایت، برقراری پوشش ارتباطی و اینترنت پرسرعت سیار را در روستاهای اطراف نیز شاهد هستیم.

وی اذعان کرد: مشکلات و موانع ایجاد سایت‌ها با برگزاری جلسات مشترک با شرکت برق منطقه‌ای، فرمانداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتفع شد و نیاز است برای ارتقای شاخص های ارتباطی، همه دستگاه‌های اجرایی از مجریان پروژه ها حمایت کنند تا دسترسی همگانی به پوشش ارتباطی و اینترنت پرسرعت تحقق یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز