خبرگزاری کار ایران

همزمان با مانور شبکه توزیع برق صورت گرفت؛

تعدیل 6500 دستگاه چراغ روشنایی معابر بلواری در استان فارس

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۲۱۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از تعدیل 6500 دستگاه چراغ روشنایی معابر بلواری 150 واتی و جایگزینی 32 کیلومتر کابل خود نگهدار به جای سیم مسی، همزمان با مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع با رویکرد اصلاح ولتاژ و روشنایی معابر، خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمدرضا خسروی با اعلام این خبر بیان داشت: مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق در استان فارس با برخورداری از 52 گروه عملیاتی، 150 نفر نیروی اجرایی و فنی ، 52 خودرو و 20 دستگاه بالابر طی روزهای 27 و 28 آذرماه سال جاری در 26 مدیریت تابعه این شرکت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و موارد ایمنی با شعار "تلاش صادقانه، خدمت بی منت، برق و ولتاژ استاندارد" برگزار شد.

وی بهبود ولتاژ مشترکان، رضایت مشترکان و سایر ذینفعان و افزایش پایداری شبکه را از جمله اهداف این مانور برشمرد و افزود: بازآرایی شبکه های توزیع، کاهش تلفات ، کاهش خاموشی و انرژی توزیع نشده، کاهش مصرف انرژی و کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها در فصل سرد سال نیز از دیگر مواردی بودند که در جریان اجرای این مانور مورد توجه قرار گرفت.

 خسروی در ادامه از احداث 9 دستگاه پست هوایی در جریان این مانور به منظور کاهش شعاع تغذیه خبر داد وگفت: 262 مورد جابه جایی فاز و متعادل‌سازی بار فیدرهای فشارضعیف، 284 مورد تغییر تپ ترانس، 364 مورد رفع اتصالات سست تک مشترک ، 99 مورد باز و بسته کردن جمپر جهت مانور شبکه از دیگر فعالیت‌های پرسنل تلاشگر این شرکت در جریان برگزاری این مانور بود .

این مقام مسئول یادآور شد: با انجام مانور مذکور همچنین ولتاژ برق 582 مشترک این شرکت در استان فارس نیز تقویت یافته و بهبود پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در خاتمه سخنان خود تاکید کرد: این شرکت همواره ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مشترکان خود در سطح استان و تامین رفاه و آسایش آنان را مدنظر داشته و در تلاش است با برنامه‌ریزی‌های لازم و منسجم نقاط دارای افت ولتاژ  را شناسایی کرده و نسبت به رفع مشکل در اسرع وقت  اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز