خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

فعالان حوزه حمل و نقل نقش موثری در توسعه اقتصادی کشور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۰۴۳

استاندار قزوین گفت: رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل در توسعه اقتصادی کشور نقش بسزایی ایفا می‌کنند و زحمات شبانه روزی آنان برای خدمت رسانی به مردم قابل تقدیر است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت‌اله جمالی‌پور با صدور پیام تبریک به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، اظهار کرد: هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، یادآور ایثارگری و تلاش‌های بی‌دریغ دو قشر ارزنده و تاثیرگذار راننده و راهدار در کشور است که باید قدردان زحمات و مجاهدت‌های آنها باشیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: پرواضح است که کارآمدی تمامی بخش‌های تولید، صنعت، گردشگری، خدمات و اجرای طرح‌های عمران و توسعه در کشور و استان مرهون وجود فعالان حوزه حمل و نقل جاده‌ای بوده و نبض توسعه اقتصادی در دستان توانمند رانندگان است.

جمالی پور بیان کرد: گروه در طول تاریخ تحولاتِ کشور عزیزمان ثابت کرده‌اند از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف عالی نظام مقدس فروگذار نمی‌کنند و در این راه حتی شهدای بزرگی را نیز تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

وی افزود: راهداران عزیز هم در تمام فصول سال در جاده‌های سخت گذر و در شرایط ناهموار با تلاشی مستمر و شبانه روزی نقش مهمی برای ایمنی راه‌ها و آرامش خاطر مسافران و کاربران جاده‌ها ایفا می‌کنند و در این مسیر با وجود همه مشکلات از هیچ تلاشی برای باز ماندن راه‌ها و ایمنی آنها دریغ نمی‌ورزند.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: خدمات رانندگان در حمل و نقل بهینه مسافران و کالاهای مورد نیاز و مجاهدت‌های راهداران در حفظ و نگهداری راه‌ها و نجات هموطنان جای تقدیر و سپاسگذاری دارد و باید فرارسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را به همه این عزیزان تبریک و تهنیت عرض کنیم.

در بخش حمل و نقل کالای جاده‌ای استان قزوین ۸۶ شرکت داخلی و بین المللی و بالغ بر ۱۲ هزار و ۲۳۰ نفر راننده و ۹ هزار و ۷۶۸ کامیون باری و در بخش حمل و نقل مسافربری تعداد ۴۳ شرکت حمل و نقلی و بالغ بر ۲ هزار و ۵۴۴ نفر راننده مشغول فعالیت هستند.

۲۶ آذر تا یکم دی‌ماه هرسال به نام هفته حمل و نقل و راهداری نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز