خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل:

ورود اردبیل به گام دوم توسعه شهری/ منابع موجود صرف پروژه‌های اولویت‌دار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۹۳۲

شهردار اردبیل از آغاز گام دوم توسعه شهری در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید لطف اللهیان امشب در برنامه زنده دانیشیق که از شبکه استانی سبلان پخش شد، عنوان کرد: توسعه شهری امری توقف ناپذیر است و برای اینکه شهر به صورت اصولی توسعه یابد باید پروژه ها از سرعت  کافی برخوردار باشند.

وی از پیش بینی و اجرای پروژه های مختلف در اردبیل خبر داد و گفت: در یک‌ماه گذشته پروژه های جدیدی در شهر پیش‌بینی شده و در آستانه اجرا است اگرچه شرایط آب وهوایی در اردبیل مساعد نیست و عملیات اجرایی با محدودیت مواجه است اما این عملیات با وجود برودت هوا نیز در حال اجرا هستند و متوقف نخواهند شد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: ۴ پروژه تقاطع غیر همسطح برای بهبود عبور و مرور شهری با ورود قرارگاه خاتم در شهر اردبیل در حال اجرا است و از آنجا که معابر شهری پاسخگوی نیاز شهروندان اردبیل نبود، توسعه معابر شهر به صورت مدرن و اصولی جهت رسیدگی به مطالبات شهروندان اردبیل هم اکنون در حال اجرا است.

لطف اللهیان ادامه داد: هزینه ای که برای ۴ تقاطع غیر همسطح (بزرگراه بسیج، نیایش، آقاباقر و پل شهید سپهبد قاسم سلیمانی) در اردبیل پیش بینی شده بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است که بر آنیم منابع را در پروژه‌های اولویت دار و ضروری شهر صرف کنیم.

وی از احداث پارکی استاندارد در پیله سحران با کاربری‌های مختلف و طراحی ویژه با هدف توسعه سرانه فضای سبز برای تمامی سنین مختلف و ساماندهی پسماند شهر اردبیل خبر داد و گفت: این پروژه نیز به زودی به مرحله اجرایی خواهد رسید.

شهردار اردبیل ادامه داد: با اتمام ‌پروژه پل قدس، تمامی پروژه هایی که در سال ۹۴ تعریف شده بود به اتمام خواهد رسید و پروژه‌های جدید که توسط قرارگاه خاتم در حال اجرا است اردبیل را وارد گام دوم توسعه شهری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز