خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی:

داروهای کرونایی‌ها به لیست تعهدات بیمه ها اضافه شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۸۴۱

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی در رابطه با تسهیلاتی که بیماران کرونایی دریافت می‌کنند، گفت: در خصوص داروهای بیماران کرونایی طبق آخرین مصوبه شورای مرکزی بیمه و درمان کشور، داروهای این بیماران به لیست تعهدات تمامی بیمه ها اضافه شده است که بر این اساس مشمول خدمات و تعهدات بیمه ای قرار می گیرند.

دکتر روح اله سهرابی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، افزود: با توجه به این مصوبه در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی، افرادی که دفترچه های آنها مشمول فرانشیز نیست، داروها را به صورت رایگان دریافت می‌کنند و افرادی که بر مبنای قانون دفترچه های آنها مشمول فرانشیز است، تنها فرانشیزی که متعلق به آنها است را باید پرداخت کنند. 

وی ادامه داد: بر مبنای این مصوبه در مراکز غیرملکی سازمان تامین اجتماعی نیز، فرایندها به همین شیوه اتفاق می افتد و تنها فرانشیزی که متعلق به بیمار است، پرداخت می‌شود و بیمه تمامی تعهدات مربوط به خود را انجام می دهد. 

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی استان مرکزی اظهار داشت: در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی اعم از بیمارستانها و درمانگاه های این سازمان، افرادی که بیمه شده تامین اجتماعی هستند، همانند گذشته تمامی اقدامات درمانی آنها که در تعهد این سازمان است به صورت رایگان انجام می شود. این موضوع شامل افرادی که بیمه شده تامین اجتماعی هستند و به کرونا مبتلا شده اند نیز می شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز