خبرگزاری کار ایران

کاشت ۲۰۰ هزار گل فصلی در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۸۱۸

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس از کاشت حدود ۲۰۰ هزار گل فصلی در محدوده منطقه یک خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی رنجبری با اعلام اینکه فصل پاییز و زمستان بهترین شرایط برای کشت گل های فصلی در بندرعباس را داراست، افزود: شهرداری منطقه یک نیز با توجه به این شرایط تا پایان سال بیش از ۲۰۰ هزار گل فصلی خواهد کاشت. 

او کاشت گلهای فصلی در جهت زیباسازی شهر و استفاده بیشتر شهروندان از فضاهای ایجاد شده را از برنامه‌های مهم شهرداری برشمرد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی، این گلها تا پایان اردیبهشت سال آینده زینت‌بخش شهر خواهند بود.

 مدیر منطقه یک شهرداری یادآور شد: این گل ها در فضاهای سبز، معابر و فضاهایی که باعث زیبایی شهر می‌شوند کاشته خواهد شد و انتظار می‌رود شهروندان نیز در نگهداری این گلها، شهرداری را همچون سال‌های گذشته همراهی کنند.

 رنجبری گلهای اطلسی، آهار، جعفری، شب بو، شمعدانی، کلم زینتی، استئوس پرموم، همیشه بهار و گازانیا را از مهم ترین گلهایی نام برد که تا پایان سال کاشته خواهند شد و افزود: سایر گلهای فصلی نیز به تناسب نیاز و مدت ماندگاری در فضای سبز شهری کاشته خواهد شد.

 وی نقش فضای سبز و گلهای فصلی را در شادابی و نشاط شهروندان نقشی انکار ناپذیر برشمرد و خاطرنشان کرد: برای ایجاد فضاهای مناسب و تاثیرگذار  بر رفتار و خلق و خوی شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز