خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر در ایستگاه هفتم؛

ماشین سازی به دنبال اولین برد/آقا مسعود با پیکان سرمربی تراکتور می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۷۷۶

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور،ماشین سازی در تهران ممهان سایپا خواهد بود و در تبریز تراکتور با مسعود شجاعی پذیرای پیکان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،دو تیم تراکتور تبریز و پیکان تهران درحالی فردا روز جمعه -۲۸ آذرماه- در وزشگاه شهید سلیمانی تبریز به مصاف هم خواهند رفت که این دوتیم در طی ادوار لیگ برتر تاکنون ۱۹ بار در مقابل هم صف آرایی کرده اند که حاصل این دیدارهای رو در رو ۱۰ برد برای تراکتور، ۶ برد برای پیکان و ۳ تساوی بوده است.

یکی از دلایل حساسیت بازی فردا هم امتیاز و همسایه بودن تو تیم در جدول است که این دیدار را به یک بازی ۶ امتیازی تبدیل کرده است و حضور شجاعی در راس کادر فنی با یک شوک تقریبا مثبت و کسب پیروزی در دربی تبریز و با روحیه نسبتا خوب پای به این دیدار می‌گذارند.

یکی از نکات قابل توجه در خصوص آمار بازی های تراکتور این است که این تیم تبریزی در ۳ بازی گذشته خود که میزبان بوده، دو تساوی و یک شکست کسب کرده است و درواقع تی تی ها تاکنون در این فصل از مسابقات در بازی هایی که میزبان رقبای خود بودند، موفق به کسب پیروزی نشده اند و در صورت شکست پیکانی ها تراکتور برای اولین بار طعم پیروزی در خانه را خواهد چشید.

بر اساس گفته های هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تراکتور، شجاعی گزینه اول هدایت تراکتوری ها خواهد بود و چه بسا در صورت کسب نتایج قابل قبول و قراردادن تیم در بین مدعیان قهرمانی توسط شجاعی، پرونده جذب سرمربی جدید برای سرخ های تبریزی بسته شده و کاپیتان مسعود علی رغم اینکه ظاهرا دوست دارد به فوتبال ادامه دهد اما ممکن است جذابیت های مربیگری او را برای ادامه حضور در راس کادر فنی تیم وسوسه کند. به خصوص که در صورت نتیجه گیری می تواند در ابتدای راه مربیگری با یک تیم بزرگی همچون تراکتور به افتخارات خوبی دست پیدا کند.

این بازی  از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز با قضاوت علی صفایی برگزار خواهد شد.

 ماشین سازی دنبال اولین برد مقابل سایپا

در ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم سایپا و ماشین سازی از ساعت ۱۵ با قضاوت اشکان خورشیدی پیگیری خواهد شد.

این دوتیم تاکنون ۱۰ بار در مسابقات لیگ برتر در مقابل هم قرار گرفته اند  که ۳ برد سهم ماشین سازی، ۲ برد سهم سایپا و ۵ بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

سبزقبایان تبریزی که با داعیه‌ی جوانگرایی پای به کارزار مسابقات لیگ برتر قرار دادند، با هدایت سرمربی جوان خود بدترین نتایج ممکن را کسب کردند که برایند آن نتایج استعفای بی چون و چرای بیاتلو بود که مورد قبول هیأت مدیره باشگاه نیز قرار گرفت.

ماشین مدل ۹۹ هیچ نام و نشانی از آن تیم هجومی تحت هدایت رسول خطیبی ندارد. تیمی که به معنای واقعی گربه سیاه تیم های بزرگ شده بود و به سختی شکست می‌خورد اما امسال ماشین به زنگ تفریح سایر تیم ها تبدیل شده است و بدون کمترین ایجاد مزاحمت بر رقیبان ، یکی پس از دیگری از آنها شکست می‌خورد.

با سابقه ترین تیم تبریزی آنچنان در قعر جدول رده بندی خیمه زده است که اخباری، سرمربی موقت تیم برای رهایی از این شرایط کار بسیار سختی در پیش دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز