خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه مجازی سراسری کتاب در نیمه دوم دی ماه

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۷۶۰

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: نمایشگاه مجازی سراسری کتاب، نیمه دوم دی ماه برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، رضا کمالی زرکانی اظهار کرد: براساس دستورالعمل ارسالی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت سراسری در نیمه دوم دی ماه برگزار می شود و همه شهروندان در استان هرمزگان امکان خرید از این نمایشگاه را دارند.

او افزود: امکان خرید کتاب به صورت مجازی از طریق آدرس اینترنتی مستقلی که اعلام خواهد شد صورت می گیرد و خرید با هر کارت عضو شتاب که رمزدوم اینترنتی داشته باشد امکان پذیر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در خصوص اختصاص یارانه خرید کتاب عنوان کرد: برخلاف نمایشگاه کتاب فیزیکی که تخصیص بن کتاب از طریق کارت بانکی صورت می گرفت در نمایشگاه مجازی کتاب ، مشمولین دریافت یارانه، بن خرید کتاب خود را به صورت اعتباری بر روی کد ملی دریافت خواهند کرد.

کمالی زرکانی اضافه کرد: علاقه مندان به استفاده از یارانه خرید کتاب می توانند با مراجعه به سامانه  www.ketab.ir  نسبت بهثبت نام و تکمیل اطلاعات اقدام کنند و پس از طی مراحل ثبت نام ، اعتبار خرید کتاب به کد ملی فرد تعلق می گیرد.

او یادآور شد: پس از خرید کتاب ،ناشران موظف هستند ظرف 24 ساعت نسبت به ارسال کتاب ها به آدرس خریداران از طریق شرکت ملی پست ایران با سایر سامانه های معتبر اقدام و اسناد و مدارک شامل کد رهگیری و شماره تماس متصدی ارسال کتاب را در سامانه بارگذاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز