خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان اعلام کرد:

کمک ۲۰ میلیارد ریالی به دانش آموزان کم برخوردار قزوینی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۷۵۸

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با کمک دستگاه‌های اجرایی و خیران ۲۰ میلیارد ریال کمک برای خرید تبلت به دانش آموزان کم برخوردار استان قزوین اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی در مراسم کمک مؤمنانه به فرزندان خانواده زندانیان کم برخوردار، اظهار کرد: همه ما موظفیم به آینده‌سازان ایران اسلامی کمک کنیم تا از حداقل امکانات آموزشی برخوردار شوند و از رقابت تحصیلی با دیگر دانش‌آموزان، احساس ضعف نداشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده بین دادگستری، انجمن حمایت، کمیته امداد و استانداری استان اقداماتی جهت تأمین نیاز دانش آموزان به تبلت صورت گرفته است.

 قدرتی دسترسی دانش آموزان به ابزارهای آموزشی فناورانه را یک ضرورت دانست و بیان کرد: تاکنون ۷۸۰ تبلت تهیه شده که از این تعداد ۱۲۰ تبلت با کمک مشترک بین انجمن حمایت و کمیته امداد به دانش آموزان کم برخوردار دارای شرایط خاص تحویل داده شد.

او یادآور شد: یکی از والدین این دانش آموزان در زندان بود از این رو برای تامین تبلت جهت ادامه تحصیل فرزندان آنها اقدام کردیم و همچنین بسته کمک مؤمنانه نیز برای خانواده زندانیان تهیه شد.

مقام ارشد قضایی استان اضافه کرد: مطابق آمار، ۱۳ هزار دانش آموز کم برخوردار نیازمند به تبلت در استان وجود دارد که از این تعداد فقط چهار هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد و ۲۵۰ نفر هم تحت پوشش انجمن حمایت هستند.

او  بر استفاده از ظرفیت خیران برای توسعه آموزش مجازی در کشور تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) اعتبار دو میلیارد تومانی جهت کمک به دانش آموزان کم برخوردار اختصاص یافته که در این راستا برای هر خیر سه میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پیش بینی شده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: مشارکت در کار خیر، همواره زمینه ساز رشد خود شخص است و همچنین موجب افزایش الفت و مهربانی در جامعه می‌شود بنابراین امیدواریم این کمک‌ها موجب دلگرمی بیشتر خانواده‌ها و تفاهم میان افراد جامعه در شرایط سخت کرونایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز