خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان مطرح کرد:

الزام ثبت اطلاعات محصولات طویل فولادی در سامانه جامع تجارت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۷۴۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از الزامی شدن ثبت اطلاعات همه فعالان تجاری توزیع و فروش محصولات طویل فولادی در سامانه جامع تجارت خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، خلیل قاسمی با اشاره به ابلاغ شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضا زنجیره فولاد از سوی معاون اول رئیس جمهور، اظهار کرد: کلیه فعالین تجاری در زمینه توزیع و فروش محصولات طویل فولادی شامل انواع: میله، میلگرد، تیرآهن، ناودانی، نبشی، سپری، تسمه و مفتول فولادی نیز مکلفند از اول دی ماه سال جاری اطلاعات موجودی اولیه فروش، صادرات، مصرف و ورود و خروج کالاهای مذکور خود صرفا باید در سامانه جامع تجارت به آدرس www.ntsw.ir ثبت کنند.

او افزود: از این پس همه عملکرد فعالان تجاری بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه های فوق الذکر ارزیابی شده و سهمیه خرید این محصولات برای این اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی متناسب با عملکرد آن ها تعیین خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان عنوان کرد: چنانچه اشخاصی نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع تجارت اقدام نکنند و یا اطلاعات نادرست بارگذاری کنند به عنوان توزیع و فروش خارج از شبکه متخلف و برابر قانون برخورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز