خبرگزاری کار ایران

با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور انجام شد؛

بهره‌برداری از ناوگان نوسازی شده حمل و نقل و توقفگاه بزرگ خودرو در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۷۱۴

پارکینگ هوشمند زیرسطحی مجد همزمان با رونمایی از ۳۱دستگاه اتوبوس، ۱۷۰ دستگاه مینی‌بوس و ۴۰۵ دستگاه تاکسی نوسازی شده و دوچرخه‌های اشتراکی در مشهد با دستور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این ارتباط ویدئوکنفرانسی گفت: پارکینگ هوشمند "مجد" با ظرفیت هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو در حدفاصل چهار راه شهید کریمی و چهار راه مجد کلانشهر مشهد در سه طبقه زیرسطح زمین و ۳۳ هزار متر مربع فضا ساخته شده ‌است.

حیدری افزود: این توقفگاه هوشمند بزرگ خودرو با توجه به موقعیت مکانی اش که در مسیر حرم مطهر امام رضا (ع) و بازارهای اطراف آن است مناسبترین توقفگاه خودرو در این منطقه از شهر مشهد است که با ۲ هزار میلیارد ریال هزینه ساخته شده‌ است.

او ادامه داد: امروز از نوسازی ۳۱ دستگاه اتوبوس با ۹۳۰ میلیارد ریال، ۱۷۰ دستگاه مینی‌بوس با هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال و ۴۰۵ دستگاه تاکسی با ۴۱۶ میلیارد ریال اعتبار نیز رونمایی شد و ۴۰۰ دستگاه دوچرخه اشتراکی نیز با ایجاد اشتغال برای ۴۰ نفر و سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با تلاش اعضای شورای شهر، مدیریت شهری و استاندار شرایط پررونقی در شهر مشهد وجود دارد و در دوره دوم دولت تا کنون شهرداری مشهد ٣٤ هزار میلیارد تومان منابع مالی تامین کرده که اقدام مهمی است.

حیدری افزود: همچنین ٢٧ هزار میلیارد تومان پروژه تا پایان دولت  بهره برداری می شود و هم اینک ٥٠ پروژه در شهر مشهد فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز