خبرگزاری کار ایران

در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر؛

تیم بسکتبال شهرداری قزوین به مصاف حریف تهرانی می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۶۷۵

بانوان بسکتبالیست قزوینی امروز و در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، گرامیداشت شهدای مدافع سلامت برابر تیم سپهرداد تهران صف آرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فاطمه حسن‌نایبی سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری قزوین اظهار کرد: ۱۴ تیم در مسابقات لیگ برتر امسال و در ۲ گروه هفت تیمی شرکت دارند که تیم شورا و شهرداری قزوین در گروه ب با تیم‌های پالایش نفت آبادان، بانوان شهر گرگان، مولتی کافه مشهد، نوشت افزار کنکو، تیم پالایش نفت آبادان و سپهرداد تهران هم گروه است.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری قزوین اضافه کرد: تیم شورا و شهرداری قزوین تا هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور و از سه دیدار خود، ۲ برد را به ثبت رسانده و با پنج امتیاز در رده سوم جدول گروه خود قرار دارد.

حسن نایبی با اشاره به دیدار امروز این تیم در برابر حریف تهرانی، ادامه داد: تیم سپهرداد در چهار دیدار خود با ۲ برد، ۲ باخت و ۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و پیروزی در مقابل این تیم برای شهرداری قزوین بسیار مهم و حساس است.

به گفته وی، تیم شورا و شهرداری قزوین ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در خود جای داده و سال گذشته نیز با تکیه بر همین نفرات توانست به فینال رقابت‌های لیگ دسته یک راه یابد اما با توجه به وضعیت تیم درصدد جذب بازیکن خارجی نیز هستیم.

این مسئول ورزشی با اشاره به وضعیت تیم بسکتبال استان و امید به صعود تیم، گفت: تمرینات تیم شورا و شهرداری قزوین به نحو مطلوبی در حال انجام است و بازیکنان آن نیز با توجه به جوانی بازیکنان از انگیزه های فراوانی برخوردار بوده اما تیم‌های حاضر در لیگ برتر با وجود انسجام و هماهنگی تیمی، بازیکنان خوبی را نیز جذب کرده‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان یادآور شد: بعد از برگزاری مسابقات دور مقدماتی به صورت رفت و برگشت، چهار تیم صعود می‌کنند و در مرحله پلی آف به صورت ضربدری در برابر هم قرار می‌گیرند که امیدواریم شهرداری قزوین نیز از این مرحله صعود کند.

حسن‌نایبی تصریح کرد: مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان از هشتم آبان ماه به صورت نیمه متمرکز در تهران آغاز و مسابقات هفته پنجم آن نیز امروز در مجتمع فرهنگی ورزشی آفتاب سالن انرژی اتمی با پیگیری مسابقات مولتی کافه مشهد - نوشت افزار کنکو، شهر گرگان - نفت آبادان و شهرداری قزوین - سپهرداد تهران پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز