خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی؛

فعالان و رانندگان حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۶۶۸

همزمان با هفته حمل ونقل،رانندگان و راهداری از فعالان و رانندگان حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم تجلیل از شرکت های برتر حوزه حمل ونقل کالا،مسافر، انجمن ها و رانندگان پرتلاش که با رعایت همه پروتکل های بهداشتی در سالن کنفرانس راهداری برگزار شد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیــل با تبریک هفته حمل ونقل،رانندگان و راهداری گفت: در جهت گرامیداشت این حماسه بزرگ که رانندگان و کامیونداران به فرمان حضرت امام لبیک گفتند روز حمل و نقل و رانندگان درسال 1376به تصویب شورای فرهنگ عمومی رسید.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل وضعیت حمل و نقل کالا در استان را کاملا عادی و روان دانست و افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون حدود 3 میلیون تن کالا توسط 87 شرکت حمل ونقل کالا جابجا شده است.

وثوقی با قدردانی از تلاش های فعالان عرصه مهم حمل ونقل در این ایام کرونایی خاطرنشان کرد: همانطور که کادر درمان، مدافعان سلامت هستند، دست‌اندرکاران حمل‌ونقل نیز مدافعان چرخه اقتصاد می باشند.

عضو شورای اداری استان اردبیل از افزایش ۲۰ درصدی خرید بلیط اینترنتی ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری استان اردبیل در ایام کرونایی خبر داد و تصریح کرد: جهت حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، شرکت‌های مسافربری به خریداران بلیط از طریق اینترنت ۲۰ الی ۲۵ تخفیف ارائه می‌کنند.

وثوقــی گفت: با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا، بلیط مسافران اتوبوس‌ها پس از استعلام کد ملی و اطمینان از سلامت آنها صادر می‌شود که از اواخر آبان ماه ۹۹ برای ۱۰۴ هزار نفر مسافر این مراحل انجام و از این میزان، تست کرونای ۳۸ نفر مثبت اعلام شد که از ارائه خدمات حمل‌ونقلی به آنان خودداری به عمل آمد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیــل صادرات 180هزارتن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار به کشورهای آذربایجان ،روسیه ،گرجستان و حوزه قفقاز را یادآور شد و افزود:  به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا تردد مسافر از پایانه مرزی 100 درصد کاهش یافته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز