خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت فارس خبر داد:

تشریح برنامه حضور معاونین وزارت صمت در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۶۱۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: در راستای استفاده بهینه از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها، پتانسیل صنعت و معدن استان فارس و نیز رفع مسائل و مشکلات واحد‌های‌صنعتی، معدنی و تجاری استان فارس۲ نفر از معاونین وزارت صمت و همچنین؛ مدیرعامل شرکت ایران خودرو کشور، پنجشنبه بیست و هفتم آذرماه در استان فارس حضور می یابند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ایزدی افزود:  فرشید مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به همراه استاندار فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامیِ این استان و مقامات و مسئولان استان، در راستای حمایت از تولید و رفع موانع تولید؛ با حضور در شرکت ایران خودروی فارس از سایت تولیدی این شرکت خودروسازی در شیراز بازدید می‌کنند و در جریان فرآیند تولید و همچنین آخرین پیشرفت‌های کمی و کیفی تولیدات و مسائل و مشکلات این شرکت قرار می‌گیرند.

ایزدی اظهار داشت؛ در ادامه ضمن بازدید از شرکت صنایع الکترونیک، از تعدادی واحدهای قطعه‌سازی و قالب‌سازی در شیراز نیز بازدید به عمل می آید.

در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، به بحث و بررسی‌ مشکلات واحدهای تولیدی با ایران خودرو و هماهنگی‌های لازم در راستای توسعه همکاری‌ها با این مجموعه پرداخته و تصمیمات اجرایی اتخاذ می‌شود.

وی اضافه کرد: با حضور«عباس تابش» رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان وزارت صمت تعدادی از  واحدهای اقتصادی برتر رعایت حقوق مصرف کنندگان سال ۱۳۹۸ استان فارس در عرصه صنعت و خدمات ؛ با اهداء تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان درمحل استانداری فارس تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس سازمان صمت فارس ادامه داد: با حضور «داریوش اسماعیلی» در راستای ارتقاء توان تولید در معادن و تحقق جهش تولید، مجموعه فعالیت‌های معادن و صنایع معدنی، میزان پتانسیل و  توانمندی‌های معدنی استان فارس بحث و بررسی و تصمیمات اجرایی اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز