خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پست استان بوشهر به ایلنا خبر داد:

کمبود خودرو دلیل اصلی سهمیه بندی بسته‌های پستی/ دوباره به روال قبل بازخواهیم گشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۵۷۲

مدیرکل پست استان بوشهر گفت : هیچ تکلیفی برای محدودیت وزنی بسته های پستی به دفاتر خدمات پستی استان ابلاغ نشده است.

علی پارسیده صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود : طی روزهای گذشته برخی از خودروهای حمل بار این اداره کل بنا به دلایلی توسط نیروی انتظامی در درون و بیرون استان بوشهر متوقف شده اند و خودروهای شخصی استیجاری شرکت نیز به همین دلیل همکاری خود را با این اداره کل کاهش داده‌اند ، لذا با توجه به محدودیت خودرویی موجود و الزام به تحویل بسته های پستی دریافتی در زمان معین به مقصد ، ناچار به سهمیه بندی تعداد بسته های پستی دریافتی در شهرستان ها تا زمان رفع مشکل شده ایم.

مدیر کل پست استان بوشهر در همین حال از افزایش ترافیک پستی در ایام کرونا خبر داد و افزود : با توجه به شرایط خاص کرونایی و روی آوردن مردم به خرید های آنلاین ، بخش عمده ای از کسب و کار مردم از طریق پست انجام می پذیرد . ضمناً طی دو ماه اخیر نیز حجم ترافیک های پستی افزایش بیشتری یافته است. اداره کل پست استان بوشهر نیز در همین راستا از سال گذشته تاکنون تعداد سه دستگاه خودروی حمل بار بخش خصوصی را افزایش کیفیت و کمیت خدمات‌دهی به شهروندان هم استانی به ناوگان حمل بار اضافه کرده است.

وی در پایان اضافه کرد : با پیگیری های استانداری و نیروی انتظامی استان بوشهر در حال پیگیری و رفع این مشکل در داخل و خارج استان هستیم و پس از حل این مشکل نحوه سرویس دهی به مشتریان دوباره طبق روال قبل خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز