خبرگزاری کار ایران

از سوی کمیته امداد اختصاص یافت؛

تسهیلات ۲۰ میلیارد تومانی برای جبران بخشی از خسارت بازارچه ساحلی بندر دیلم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۳۶۷

با پیگیری‌های به عمل آمده مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از سوی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) برای رفع بخشی از خسارات ناشی از آتش سوزی بازارچه ساحلی بندر دیلم تخصیص یافت.

به گزارش ایلنا از بوشهر ، در پی وقوع حریق گسترده در بازارچه تجاری ساحلی بندر دیلم استان بوشهر در مهرماه سال جاری با درخواست و پیگیری امام جمعه شهرستان دیلم و بررسی این موضوع بصورت ویژه در قالب پویش مردمی “ایران همدل” پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای  khamenei.ir، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با پرداخت مجموعا ۲۰ میلیارد تومان وام برای حمایت از  کسب و کارهای آسیب دیده در جریان اتش سوزی این بازارچه موافقت کرد.

بر این اساس به  کلیه کسبه که در زمان وقوع آتش سوزی در بازار ساحلی دیلم ، فعالیت داشته اند، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه، پرداخت خواهد شد که چگونگی ثبت نام  بمنظور دریافت تسهیلات مذکور برای مشمولین  و ذینفعان ، در هفته آینده توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر اطلاع رسانی خواهد شد.

در جریان آتش‌سوزی دهم مهرماه سال جاری حدود ۲۰۰ واحد تجاری طعمه‌حریق شد که انعکاس گسترده رسانه‌ای اقدامات موثری در قالب پویش مردمی‌و همچنین مساعدت نهادهای حاکمیتی برای جبران بخشی از این خسارات به مرحله اجرا در آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز