خبرگزاری کار ایران

فرماندار تاکستان:

میزان بستری بیماران کرونایی در تاکستان ۵۰ درصد کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۳۳۴

فرماندار شهرستان تاکستان گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های شهرستان تاکستان بستری می شوند ۵۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا طاهری اظهار کرد: از ابتدای آذر ماه حدود ۱۰۰ نفر در بیمارستان‌های شهرستان تاکستان بستری شده اند، ولی با اعمال محدودیت‌ها بیماری کنترل و از روند افزایشی این بیماری جلوگیری شد به طوری که در حال حاضر حدود ۵۰ نفر در بیمارستان‌های شهرستان بستری هستند که امیدواریم با ادامه این روند و عدم برگزاری تجمعات به ویژه عدم برگزاری مراسم شب یلدا، شهرستان از وضعیت نارنجی خارج و در وضعیت زرد قرار گیرد.

فرماندار تاکستان ادامه داد: تمام دستگاه‌ها به ویژه شهرداری‌ها برای جذب حداکثری اعتبارات پیگیری کنند تا بتوان از اعتبارات ملی بهره لازم را ببریم که در صورت عدم پیگیری، جذب اعتبارات به سرانجام نخواهد رسید.

طاهری خاطر نشان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی و در پیش بودن برف و باران و زمستانی سرد ستاد مدیریت بحران شهرستان آمادگی کامل داشته باشد که در صورت وقوع بحران وارد عمل شوند.

وی به انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها اشاره کرد و افزود: مقدمات انتخابات سال ۱۴۰۰ آغاز شده که این انتخابات به دلیل ملی ومحلی بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است و ثبت نام انتخابات از اسفند ماه شروع خواهد شد لذا دستگاه‌های مختلف به ویژه بخشداران آمادگی لازم برای اجرای انتخاباتی سالم و باشکوه را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز