خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه ای اعلام شد؛

تغییر ساعات پایگاه های فعال اهدای خون در خرسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۳۳۱

سازمان انتقال خون خراسان رضوی از تغییر تغییر ساعات پایگاه های فعال اهدای خون استان در روز یکشنبه ۳۰ آذر ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سازمان انتقال خون خراسان رضوی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زینب کبری ( س) و تبریک روز پرستار و همچنین فرارسیدن طولانی ترین شب سال (شب یلدا) به همه هموطنان و هم استانی های عزیز و با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضع مقررات منع رفت و آمد در شب و رعایت پروتکل های بهداشتی روز یکشنبه ۳۰ آذر ماه سال جاری ساعات فعالیت پایگاه های اهدای خون استان را در این ایام را اعلام کرد.

در تاریخ یکشنبه ۳۰ آذر ماه کلیه پایگاه اهدای خون از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰ تنها در شیفت صبح آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود، ضمنا پایگاه امام رضا(ع) فقط در این روز در شیفت صبح فعالیت خواهد کرد.

سازمان انتقال خون خراسان رضوی با اشاره به نیاز همیشگی به خون و مدت زمان محدود نگهداری فرآورده های خونی، از داوطلبان مستمر درخواست شده تا اهدای خون را منوط به ایام مناسبتی و شرایط خاص نکرده و در طول ایام سال این پسندیده را در فعالیتهای روزمره و اجتماعی خویش لحاظ کنند.

سازمان انتقال خون خراسان رضوی ضمن پوزش از داوطلبانی که ممکن است بدلیل کمبود منابع مختلف در پایگاه ها موفق به اهدای خون نشده ویا مدت زمان نسبتا طولانی درانتظار نوبت بمانند ، از مراجعان درخواست کرد مجموعه عام المنفعه انتقال خون استان را بیش از پیش در خدمت رسانی یاری رسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز