خبرگزاری کار ایران

قربان زاده خبر داد:

پلمپ ۵۳ مرکز متخلف تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۳۲۰

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی از ضبط بیش از ۹۶۰ تن فرآورده خام دامی غیر بهداشتی از مراکز تهیه، تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان از ابتدای سال خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمود قربان‌زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: در این راستا تعداد ۸۲ هزار بازدید از مراکز یادشده از ابتدای سال جاری انجام شده که در پی آن، تعطیلی و پلمپ ۵۳ مرکز تولید و عرضه فرآورده خام دامی در استان در گزارشات این اداره‌ کل به ثبت رسیده و در مدت یادشده برای افراد متخلف در این حوزه نیز ۶۱۷ پرونده تشکیل و به مراجع قضایی جهت رسیدگی ارسال شده است.

وی با اشاره به خطر انتقال بیماری‌های مختلف در اثر عرضه غیربهداشتی فرآورده‌های خام دامی توسط دست‌فروشان، تصریح کرد: با کلیه افرادی که به صورت دست‌فروش و بدون هویت در حاشیه جاده‌ها، سطح شهر مشهد و به ویژه اطراف حرم مطهر اقدام به عرضه غیر مجاز مواد پروتئینی از قبیل گوشت سفید و قرمز، ماهی، کله‌‎پاچه، جگر و... کنند، به طور جدی برخورد شده و پس از تشکیل پرونده برای متهمان، مراتب جهت رسیدگی به دستگاه قضایی تسلیم و پیگیری خواهد شد.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت گزارش‌های مردمی در کشف و ضبط موارد غیر مجاز و نیز ارتقاء سطح بهداشت عمومی، اظهار کرد: از کلیه شهروندان درخواست می‌کنیم، در صورت مشاهده موارد یادشده و یا سایر تخلفات در عرضه فرآورده‌های خام دامی، مراتب را در مشهد، با شماره تلفن‌های ۳۷۲۵۰۰۲۵ و ۳۷۲۵۰۰۳۵ (شبکه دامپزشکی مشهد)، ۱۵۱۲(مرکز پیام اداره کل) و در شهرستان‌ها با شبکه دامپزشکی شهرستان در میان بگذارند و یا با سامانه پیام کوتاه روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان به شماره ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ در ارتباط باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز