خبرگزاری کار ایران

باخرد خبر داد:

کلنگ ‌زنی اولین مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین سطح شهر در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۳۰۳

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد گفت: در دهه فجر کلنگ‌زنی اولین مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین سطح شهر در مشهد انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی باخرد در با اشاره به ۲۶ آذرماه روز حمل‌ونقل و با بیان اینکه در سازمان حمل‌ونقل بار درون‌شهری دو کار عمده انجام می‌شود، اظهار کرد: ساماندهی حمل‌ونقل بار اعم از ناوگان سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و خدمات به حوزه حمل و نقل دو کار عمده سازمان حمل‌ونقل بار درون‌شهری است.

وی با بیان اینکه خدمات حمل‌ونقلی علاوه بر اینکه ناوگان حمل و نقل را مرتفع می‌کند، منافع آن به شهروندان نیز برمی‌گردد، عنوان کرد: در سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری، سه نوع پروانه اشتغال می‌دهیم که شامل پروانه بهره‌برداری برای شرکت‌های حمل‌ونقل، پروانه فعالیت برای خودرو حمل‌ونقل باری و پروانه اشتغال برای راننده خودرو حمل‌ونقل است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۱ هزار ناوگان حمل و نقلی بار در شهر مشهد شناسایی و ساماندهی شده‌اند. از کارهایی که در این سازمان ارائه می‌شود، خدمات جانبی بوده که به ناوگان حمل‌ونقل بار درون‌شهری داده می‌شود و از جمله آن ایجاد توقفگاه‌های ناوگان سنگین است.

باخرد افزود: ناوگان حمل‌ونقل سنگین در شهر مشهد مانند دیگر شهرها نمی‌توانند در حاشیه خیابان پارک کنند، این کار موجب جریمه می‌شود. برای جلوگیری از این موضوع، یک‌سری توقفگاه‌هایی را با پراکندگی در سطح شهر مشهد ایجاد کردیم که ناوگان حمل‌ونقل سنگین در آن‌جا توقف کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز