خبرگزاری کار ایران

در بندر شهید رجایی صورت می‌گیرد؛

بهره برداری از 8 پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۲۹۹

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بهره‌برداری 8 پروژه‌ سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 690 میلیارد ریال تا پایان سال جاری در مجتمع بندری شهید رجایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علیرضا محمدی کرجی ران گفت: علاوه بر پروژه های توسعه ای، زیرساختی و تعمیراتی که در بندرشهید رجایی در حال اجراست، طرح‌های متعددی نیز در بخش سرمایه گذاری و با مشارکت بخش خصوصی احداث شده که از این بین 8 پروژه مراحل نهایی سپری کرده و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان هزینه انجام این پروژه‌ها را مبلغی بالغ بر 2 هزار و 690 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اعتبار هزینه شده در این 8 پروژه از محل جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی تأمین شده است.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها برای 640 نفر از جوانان جویای کار اشتغال مستقیم و غیرمستقیم فراهم می شود.

محمدی کرجی ران احداث 3 پایانه نگهداری فرآورده‌های نفتی، احداث دو پایانه ترانزیتی و یک پایانه کالای خطرناک و همچنین احداث 2 مرکز ارائه خدمات اداری و خدماتی را از جمله پروژه های قابل افتتاح در حوزه سرمایه گذاری عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز