خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

تمرکز بارش‌ها در مناطق غرب و شمال غرب کشور /کاهش دما در استان‌های شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۲۵۷

کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی و آب و هوای استان های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز در غرب و شمال غرب کشورمان بارش‌ها شروع می‌شود و فعالیت این سامانه در البرز و تهران و مناطقی از مرکز کشورمان ادامه دارد. در شمال و دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشورمان بارش‌ها به شکل پراکنده خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی گفت: طی یک روز در سواحل شمالی کشور کاهش دمای هوا را خواهیم داشت، جمعه بارش‌ها در سواحل خزر و نیمه غربی کشور ادامه دارد. روز شنبه هم در غرب و در دامنه جنوبی البرز و خراسان رضوی بارش‌ها ادامه خواهد داشت. روز یکشنبه بارش‌ها در شرق کشور و بتدریج در اواخر روز این سامانه از کشور خارج می‌شود امروز و فردا در غرب سواحل خزر بارش‌ها به صورت پراکنده رخ می‌دهد.

رفیعی ادامه داد: در دامنه مناطق کوهستانی بارش‌ها به صورت برف و باران و در مناطق جنوبی کشور به صورت پراکنده خواهد بود در شمال خوزستان و جنوب ایلام، همدان و شرق کرمانشاه و جنوب آذربایجان، شرق خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد شدت بیشتر بارش‌ها را خواهیم داشت. همچنین امروز خلیج فارس و دریای خزر مواج است.

وی درباره وضعیت هوای پایتخت گفت: هوای تهران طی امروز مه صبحگاهی همراه با غلظت هوا و کاهش هوا را بدنبال دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز