خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان اعلام کرد:

تداوم بارش برف و باران در قزوین تا فردا / آوج سردترین نقطه استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۱۷۵

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: بارش برف و باران در تمامی سطح استان قزوین از امروز آغاز شده و تا ظهر فردا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مریم بهروزی اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، سامانه بارشی که از صبح امروز فعالیت خود را در سطح منطقه آغاز کرده تا پنجشنبه آسمان استان را با بارش برف و باران تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و بارش‌ها در مناطق کوهستانی، سردسیر و گردنه‌ها به صورت برف است.

کارشناس هواشناسی استان با بیان اینکه از عصر پنجشنبه تا ظهر جمعه آسمانی بدون بارش را انتظار داریم، تصریح کرد: از عصر جمعه به تدریج شاهد ورود سامانه بارشی جدیدی به سطح منطقه خواهیم بود که تا شنبه‌شب بارش باران و برف، که در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش‌ها به صورت برف خواهد بود، پیش‌بینی می‌شود.

بهروزی با بیان اینکه سامانه بارشی شنبه شب استان را ترک می‌کند، یادآور شد: به لحاظ دمایی و تا پایان هفته تغییرات خاصی نخواهیم داشت تا جایی که هنگام بارندگی‌ها و در طول روز شاهد کاهش محسوس دما نیز خواهیم بود اما از اوایل هفته آینده، به خصوص برای روز دوشنبه کاهش دما را در سطح استان انتظار داریم.

وی خاطرنشان کرد: در شبانه‌روز گذشته آوج با منفی سه و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت یک تا پنج درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز