خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان خبر داد:

شناسایی و دستگیری باند سارقین و کشف 23 فقره سرقت منزل

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۱۷۱

رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان منزل و کشف 23 فقره سرقت منزل در شهرستان بندرعباس خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سرهنگ عبدالمجید کرمی گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در شهرستان بندرعباس به شیوه و شگرد پنجره روی و تخریب جا کولری پیگیری موضوع در دستورکار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در ابتدا کلیه پرونده های با شیوه و شگرد مشابه از سطح کوپ شهرستان بندرعباس جمع آوری و از مالباختگان دعوت و مجددا اظهارات آنان اخذ که اعلام کرده اند اکثر سرقت ها در ساعت های ابتدایی شب از ساعت 18 الی 22 صورت گرفته و اموالی از قیبل طلا، گوشی تلفن همراه، تلویزیون و دیگر لوازم برقی توسط سارق یا سارقین به سرقت رفته است.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: افسران تحقیق با حضور در صحنه جرم و طی انجام اقدامات فنی و با توجه به فعال شدن سیم کارت مسروقه بر روی گوشی تلفن همراه شخصی به هویت معلوم، طی اخذ دستور قضایی نامبرده جلب شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته متهم انجام هرگونه سرقت را انکار اما در ادامه با ارائه مدارک و شواهد و شناسایی تلفن همراه مکشوفه، اعلام کرد گوشی تلفن همراه را از شخص دیگری خریداری کرده است.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه با توجه به اظهارات متهم سارق اصلی  و مخفیگاهش شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شد، تصریح کرد:  متهم در بازجویی فنی و پلیسی با توجه به دلایل و شواهد موجود در پرونده به تعداد 23 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بندرعباس با همکاری یک نفر دیگر اقرار و اعلام کرد کلیه اموال مسروقه را به یک نفر مالخر در سطح شهرستان فروخته ایم.

 رئیس پلیس آگاهی هرمزگان اظهار کرد: طی اخذ دستور قضایی مالخر اموال مسوقه نیز دستگیر و پس از مواجهه حضوری با متهم کلیه اعترافات وی را تایید و اعلام کرد اموال خریداری شده را به افراد گذری به فروش رسانده ام و حاضر به جبران خسارت است.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات پلیسی جهت دستگیری یکی از سارقان متواری در دستور کار مأموران قرار دارد، خاطرنشان کرد: پرونده پس از جمع بندی به دادسرا ارسال و سه متهم دستگیر شده با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز