خبرگزاری کار ایران

مدیر آبفا مبارکه مطرح کرد:

اجرای 90درصد شبکه فاضلاب شهرستان مبارکه اصفهان/افزایش تخصیص پساب به فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۰۹۷

مدیر آبفای مبارکه اعلام کرد: با اجرای 334 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرهای مبارکه، کرکوند، زیباشهر و دیزیچه بیش از 90 درصد شبکه فاضلاب شهرستان مبارکه عملیاتی شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مرتضی یادگاری افزود: به منظور برخورداری مردم شهرستان مبارکه از خدمات شبکه فاضلاب احداث 6 ایستگاه پمپاژ در دستورکار قرار گرفت.

وی با اشاره به جمعیت 170 هزار نفری شهرستان مبارکه ادامه داد: طی سال های اخیر 21 هزار انشعاب فاضلاب به متقاضیان در شهرستان مبارکه واگذار شده که این رقم بیانگر تحت پوشش قرار گرفتن بیش از 60 درصد جمعیت این شهرستان از خدمات شبکه فاضلاب است.

مدیر آبفا مبارکه با بیان اینکه در طول شبانه روز 420 لیتر در ثانیه پساب در تصفیه خانه فاضلاب مبارکه تولید می شود اظهار داشت: پس از انعقاد قرار داد میان شرکت آبفا استان اصفهان با شرکت فولادمبارکه هم اکنون 200 لیتر در ثانیه پساب از تصفیه خانه فاضلاب مبارکه در اختیار شرکت فولادمبارکه قرار می گیرد.

یادگاری اعلام کرد: با عملیاتی شدن  30 کیلومتر دیگر، شبکه فاضلاب شهرستان در مبارکه تکمیل و صد درصد شبکه فاضلاب در این شهرستان اجرا می شود.

 در سال 92 قرارداد بیع متقابل ساخت تاسیسات فاضلاب شهرستان های مبارکه و لنجان میان شرکت فولاد مبارکه اصفهان و شرکت آبفا استان اصفهان با سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیارد ریال منعقد شد که به موجب آن مقرر شد در ازای تخصیص پساب، قریب به ۵۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهرستان ها  توسط شرکت فولاد مبارکه اجرا شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز