خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد:

جذب سهمیه جدید ۳۱۰۰ تنی روغن برای گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۹۷۹

رئیس‌سازمان صمت گیلان گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته موفق به جذب بیش از سه هزار و ۱۰۰ تن سهمیه جدید روغن برای استان گیلان شدیم.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق پوش در نشست بررسی وضعیت توزیع مرغ و روغن در بازار گیلان با اشاره به جذب و افزایش سهمیه‌های استان، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته موفق به جذب بیش از سه هزار و ۱۰۰ تن سهمیه جدید روغن برای استان گیلان شدیم.

وی با بیان اینکه این سهمیه هفته آتی توزیع خواهد شد، گفت: در توزیع مرغ نیز میزان توزیع در بازار استان به بیش از ۲۰۰ تن در روز رسیده است.

رئیس سازمان صمت گیلان همچنین به سهمیه ۷۰۰ تنی مرغ منجمد برای استان نیز اشاره و اضافه کرد: تاکنون از این مقدار سهمیه بیش از ۵۸۰ تن جذب شده است مابقی سهمیه مرغ استان نیز در ماه آتی به تدریج جذب و توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مقدار سهمیه شکر برای بخش خانوار استان گیلان از آبان امسال تا خرداد سال آتی هزار و ۲۶۷ تن است، تصریح کرد: در چند روز گذشته سه هزار و ۱۴۸ تن سهمیه جدید روغن بخش صنعت به شرکت‌های تولید روغن گیلان تخصیص داده شده است.

دلق پوش به اختصاص سهمیه راهبردی ۹۶۴ تنی روغن مصرفی خانوار، علاوه بر ۶۴۰ تن قبلی اشاره کرد و افزود: برای شرکت متخلفی که سهمیه محرم و صفر استان گیلان را تحویل ندادند، پرونده تخلف خارج از شبکه صادر و برخورد قانونی انجام شد.

وی تاکید کرد: همانطور که به شرکت‌های پخش روغن اعلام شده است موظف به اعلام بار به معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت برای پخش روغن به صورت روزانه هستند وگرنه بدون اغماض برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

دلق پوش ادامه داد: همانند سال‌های گذشته جهاد کشاورزی برای تأمین میوه شب عید مثل پرتقال و سیب و معرفی مباشر جهت خرید باید اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز