خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان اعلام کرد:

انجام ۸۴۰ فقره بازرسی از انبارهای قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۹۲۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: ۸۴۰ فقره بازرسی از انبارهای استان قزوین از ابتدای امسال انجام شده که به تشکیل ۲۸ پرونده قاچاق کالا از قبیل لاستیک خودرو، لامپ و سیگار منجر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عزیزالله افضلی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین اظهار کرد: در سال جاری هفت هزار و ۱۲۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت گرفته و در همین راستا ۳۴۲ فقره پرونده برای کالاهای مکشوفه به ارزش ۱۰۷ میلیارد ریال تشکیل شده است.

رئیس سازمان صمت استان اضافه کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز با استفاده از نیروهای رسمی و داوطلب برای نظارت بر بازار، انبارها،اصناف و مراکز عرضه کالاهای اساسی و مصرفی شهروندان حضوری موثر و چشمگیر داشته به طوری که بیش از ۱۰۳ هزار مورد بازرسی طی هشت ماهه امسال به ثبت رسیده است.

افضلی با بیان اینکه ۹۵ درصد قاچاق کالا از مبادی رسمی صورت می‌گیرد، گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها از جمله بسیج، سپاه و دستگاه‌های مختلف برای مقابله با پدیده قاچاق کالا استفاده کرد تا بتوان جلوی ضربات مهلک قاچاق را بر پیکره اقتصاد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تشدید مقابله با قاچاق کالا بدون شک به تحقق جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی کمک می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز