خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

آسیب‌های اجتماعی با اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۸۵۱

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی با پیاده سازی دقیق اقتصاد مقاومتی محقق می شود و این امر مورد حمایت دستگاه قضا قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام نوراله قدرتی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی برای کشور یک راهکار اساسی است و باید تمامی دستگاه‌ها با توجه به این راهکار و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای حل مشکلات تلاش کنند.

رئیس کل دادگستری استان اضافه کرد: تحقق رشد اقتصادی استان در سایه اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی امکان پذیر است، موضوعی که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید کرده اند.

قدرتی با اشاره به موضوع قاچاق و ضربات آن بر پیکر اقتصاد، گفت: نظارت بر فعالیت اصناف، تولید کنندگان و وارد کنندگان، اقدامی مهم در راستای مقابله با قاچاق است و دستگاه‌های نظارتی و بازرسی نباید ذره‌ای در این زمینه کوتاهی و مسامحه کنند.

وی با اشاره به نابسامانی بازار در طی روزهای اخیر، افزود: دستگاه‌های فعال در حوزه‌های مختلف تولید از جمله جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تعزیرات باید وظایف خود را در خصوص نظارت بر انبارها و فرآیند تولید با دقت بیشتری انجام دهند تا جلوی فعالیت اخلالگران بازار و سودجویان گرفته شود.

مقام ارشد قضایی استان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص نحوه اجرای پروژه ملی نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در استان قزوین، بیان کرد: باید وظایف تمامی دستگاه‌هایی که در طرح نماد فعالیت می‌کنند مشخص و تشریح شود و تمامی سازمان‌ها و ادارات در اجرای این طرح با اداره کل آموزش و پرورش همکاری‌های لازم را داشته باشند.

قدرتی با اشاره به وضعیت مهدهای کودک استان و نحوه صدور مجوز فعالیت آنها، گفت: رعایت استانداردهای لازم در مهد کودک‌ها باید با دقت رصد شود و موضوع جذب مربی در مهدکودک‌ها نیز با حساسیت‌های لازم مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز