خبرگزاری کار ایران

مدیرکل شیلات هرمزگان خبر داد:

بهره‌برداری از پروژه پنج هزار تنی پرورش ماهی در قفس در آینده نزدیک/ حمایت از طرح‌های شیلاتی باید مورد توجه همه مسئولان استان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۸۴۰

مدیرکل شیلات هرمزگان از بهره برداری از پروژه پنج هزار تنی پرورش ماهی در قفس در آینده نزدیک به عنوان برگ زرینی دیگر از فعالیت های شیلاتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،  عبدالرسول دریایی با اشاره به ایجاد اشتغال بالغ بر ۴۰۰ نفر با بهره برداری از این طرح گفت:خوشبختانه استان هرمزگان با حرکت در مسیر اقتصاد دریا محور گام های خوب و سازنده ایی برداشته است.

وی با با بیان اینکه خوشبختانه شیلات در سال جاری گام های موفقی در اجرای سیاست های اقتصاد دریامحور و اقتصاد مقاومتی برداشته است، افزود: به بهره برداری رسیدن این طرح ها و تداوم چرخه تولید در شیلات نشان از موفقیت فعالیت های شیلاتی در شرایط تحریم و بیماری کرونا در کشور دارد که این مهم  نشان داد که حمایت از توسعه فعالیتهای شیلاتی در هر شرایطی باعث رونق تولید و اشتغال زایی می شود و باز نخواهد ایستاد.

دریایی تصریح کرد: در راستای رونق  و جهش تولید به زودی پروژه پنج هزار  تنی پرورش ماهی در دریای صلخ قشم راه اندازی خواهد شد.

مدیر کل شیلات هرمزگان اضافه کرد: خوشبختانه مونتاژ قفسهای این پروژه آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان سال پنج هزار تن پرورش ماهی در قفس این پروژه به بهره برداری برسد.

دریایی خاطرنشان کرد:  این طرح تا کنون بدون دریافت تسهیلات انجام شده و نقش مهمی در ارتقای تولید خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز