خبرگزاری کار ایران

خادم خبر داد:

بهسازی بیش از 60 هزار متر مربع فضای سبز در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۸۳۳

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از ساماندهی و بهسازی بیش از 60 هزار متر مربع از مثلثی‌ها و لچکی‌های سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مصطفی خادم در این ارتباط اظهار کرد: ترمیم و بازپیرایی فضاهای سبز به اندازه ایجاد آن دارای اهمیت است که در همین راستا بهسازی و ساماندهی مثلثی‌ها و لچکی‌ها در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: اجرای عملیات بهسازی بیش از 60 هزار متر مربع از مثلثی‌ها که از ابتدای نیمه دوم سال آغاز شده و فاز نخست آن به پایان رسیده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: طی این فاز از بهسازی فضاهای سبز، مثلثی‌های بلوار مادر، بلوار ساحلی، بلوار پردیس، اطراف میدان شهدا، چهار راه 22 بهمن، میدان دفاع‌مقدس، بلوار امام‌سجاد(ع) و ... انجام شده است.

خادم خاطرنشان کرد: عمده گیاهان کاشت شده شامل درختچه‌های گلدار شامل گل کاغذی، کاسیا، ختمی، درختان سایه‌دار شامل گل ابریشم، چریش و گیاهان پر کننده بومی شامل طفروسیا، وتی‌ورا، پرغ و غیره است.

این مقام مسئول با بیان اینکه رسیدگی به فضای سبز معابر علاوه بر ایجاد تغییر در چهره شهر، آرامش روانی را برای شهروندان به همراه دارد، اذعان کرد : شناسایی نقاطی که نیاز به ساماندهی و بهسازی دارند، همچنان در دستور کار سازمان قراردارد و شهروندان نیز چنانچه در این زمینه پیشنهادی دارند، می‌توانند به این سازمان اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز