خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد مطرح کرد:

شهرستان مرزی تایباد پتانسیل‌های موفقی در حوزه ورزش دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۷۷۲

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: منابع انسانی یکی از اولویت‌های موفقیت در حوزه‌های ورزشی است که خوشبختانه این شهرستان مرزی پتانسیل‌های موفقی در این حوزه را دارا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تایباد، یونس شیخ احمدی در مراسم افتتاح سالن هیات تیراندازی "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" بیان کرد: اکنون ۲۸ هیات ورزشی در این شهرستان ثبت شده که ۲۲ هیات آن فعال است. 

در ادامه امام جمعه شهرستان تایباد مطرح کرد: با تاکید اسلام به ورزش تیراندازی این فعالیت بعنوان بهترین سرگرمی بشمار می‌رود و از بعنوان یک تفریح سازنده روح و جسم می‌تواند بهره جست.

حجت الاسلام حسین ملکی ابرده تصریح کرد: تاجائی اسلام برای تیراندازی اهمیت قائل شده که بر پدر آموزش تیراندازی بر فرزند را واجب دانسته و این نشان از اهمیت آن دارد. امروزه با پرداختن به ورزش تیراندازی می‌توان سالم‌ترین و مناسب‌ترین تفریحات را برگزید.

رئیس هیات تیراندازی شهرستان تایباد نیز با ارائه گزارشی درخصوص اقدامات انجام شده برای راه‌اندازی و افتتاح سالن گفت: سالن تیراندازی شهرستان تایباد ملقب به نام " شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" در رشته‌های سلاح بادی، لیزری و تراپ در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر افتتاح شده است.

رمضان رجبی اظهار کرد:  این سالن پنج خطه با مشارکت شهرداری تایباد، منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و جمعی از خیرین با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال تجهیز شده است.

وی بیان کرد: هیات تیراندازی شهرستان متشکل از ۱۲ عضو اصلی و سه نفر هیات رئیسه است و در ۲ بخش اهداف ثابت و پروازی آموزش‌های لازم به علاقمندان را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز