خبرگزاری کار ایران

محمدی اعلام کرد :

کرونا جان ۹ کرمانشاهی دیگر را گرفت/ تعداد جانباختگان به یک‌هزار و ۳۸۳ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۷۴۱

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با ثبت ۹ مورد فوت دیگر بر اثر ابتلاء قطعی به کووید ۱۹ مجموع آمار جانباختگان استان به یک‌هزار و ۳۸۳ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهدی‌محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۷۳ نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

محمدی تعداد بیماران بستری در بیمارستان را ۳۰۷ بیمار اعلام کرد و افزود: ۹۵ نفر از این تعداد در بخش‌های ویژه و ۲۵ نفر هم با حال وخیم و متصل به دستگاه تنفس مصنوعی هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی اشاره‌ای هم به وضعیت بیمارستان‌های شهرستان‌ها داشت و تصریح کرد: بیمارستان قدس پاوه با ۲۳ بیمار و اسلام آبادغرب با ۲۱ بیمار مورد بیشترین تعداد بیماران بستری در شهرستان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

محمدی تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در شبانه‌روز گذشته را ۹ نفر اعلام کرد و گفت: مجموعه جان‌باختگان استان از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون به یک‌هزار و ۳۸۳ نفر رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز